7 Mayıs 2024 Salı

Bir Erkek Olarak Şekersiz 21 Gün


 Evet, yanlış okumadınız. Bir erkek olarak sağlıklı beslenmeye kafayı taktım ve özellikle şeker bazlı besinlerden uzaklaşmak adına 21 gün şekersiz ve paketli ürünler olmaksızın beslenmeye niyet ettim.


Her ne kadar sürdürülebilirliği zor olsa da bir yerden keskin şekilde sağlıklı beslenmeye adım atmam gerekiyordu. Boy kilo endeksine göre +10/12 kilom fazlam var. Haliyle yaş müsait iken fırsatı kaçırmamam lazım. Bakalım nasıl seyir edecek. 😊

6 yorum:

  1. Allah kolaylık versin Ali Bey. Bende aylar öncesinden şekeri bıraktım şimdi şeker kullanamıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ne güzel. Hemen fark etmiştir bünyede.

      Sil
  2. Çok şeker tüketiyoruz sahiden :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de diyetteyim alışılıyor merak etmeyin. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışana kadar inişli çıkışlı bir yol olacak anlaşılan :)
      Teşekkür ederim.

      Sil